geïnteresseerd?
Click to learn more

fotomarketing

de kracht van e-mail

HOE werkt het?

Fotomarketing is een dynamische strategie die bedrijven in staat stelt om op een ongedwongen, gezellige manier met hun klanten te communiceren, en tegelijkertijd waardevolle klantgegevens te verzamelen, zoals e-mailadressen en mobiele telefoonnummers.

iPad sharingstation
Door het plaatsen van een (of meer) iPad(s) als een sharing station naast de Photo Booth kunnen merken op evenementen, in winkels of op belangrijke openbare plaatsen, interactieve ervaringen creëren waarbij klanten hun foto's digitaal ontvangen en ze vervolgens willen delen.
Voordat ze hun foto kunnen ontvangen of delen, worden klanten gevraagd om contactgegevens in te voeren, waardoor bedrijven de mogelijkheid krijgen om hun database uit te breiden voor toekomstige marketinginitiatieven.

Positieve deelname
Omdat de klant in een vrolijke stemming is tijdens het fotograferen waarbij ze in de enorm leuke achtergrondbeelden staan, is deze altijd graag bereid om een e-mailadres en/of telefoonnummer te delen, en het opent zo een directe communicatielijn voor follow-up correspondentie, e-nieuwsbrieven of exclusieve aanbiedingen.

Doelgericht
Ook kun je eventueel in het formulier extra vragen stellen aan de klant zodat je nog doelgerichter de juiste aanbiedingen kunt promoten via fotomarketing.

Privacy
Echter, met het verzamelen van persoonlijke gegevens gaat een grote verantwoordelijkheid met betrekking tot privacywetgeving gepaard.
Het is essentieel dat gebruikers de voorwaarden van de dienstverlening of een gebruikersovereenkomst erkennen voordat ze hun informatie delen vanuit het deelstation.

Heldere disclaimer
Deze disclaimer kan duidelijk uitleggen hoe de contactinformatie zal worden gebruikt, welke gegevens worden opgeslagen, en kan ook informatie bevatten over het recht van de gebruiker om zich af te melden voor toekomstige communicatie.
Het zorgt ervoor dat het bedrijf voldoet aan de wettelijke normen, zoals de AVG in de Europese Unie, en bouwt vertrouwen op met de deelnemers door transparantie en keuzevrijheid.

Zonder risico
Dit juridische en ethische kader beschermt zowel het bedrijf als de consumenten, en zorgt ervoor dat fotomarketingactiviteiten de reputatie van het merk versterken en geen risico's opleveren.

CONTACT

je bent slechts een paar klikken verwijderd van een memorabel event

neem contact op! dan bespreken we jouw plannen.

offerte